فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت جو (اتمسفر) Atmosphere


دانلود پاورپوینت جو (اتمسفر) Atmosphere

 

قسمتی از متن.........

 

جو زمين لايه‌اي از گازها است که که زمين را احاطه کرده‌اند که اين گازها بوسيله جاذبه زمين نگهداشته شده‌اند (تا ارتفاع حدود ۹۰ كيلومتري از سطح زمين) . nجو زمين شامل نيتروژن (78.1%) و اکسيژن (20.9%) همراه مقدار کمي از آرگون (0.9%) ، دي اکسيد کربن (متغير، ولي حدود 0.035%) ، بخار آب و ديگر گازها مي‌شود. nجو زمين موجودات روي زمين را از طريق جذب اشعه فرابنفش خورشيد و کم کردن دماي بالاي بين روز و شب محافظت مي‌کند.

مشخصات پروازي يا مأموريت هواپيما به شرايط اتمسفري كه هواپيما در آن در حال پرواز مي‌باشد، بستگي دارد. چونكه حالت اتمسفر هر روز فرق مي‌كند، امكان ندارد كه بتوان مأموريت پروازي را دقيق تعيين نمود. بدون اولين تعريف دقيق از حالت اتمسفر اين تفكر ما را كاملاً به سمت تعريف اتمسفر استاندارد مي‌برد كه در آن مقادير استاندارد اتمسفر يعني فشار و دما و چگالي (دانسيته) را در هر ارتفاع مي‌دهد.

چهار عامل مهم در هوا عبارتند از: فشار، دما، جرم حجمي و لزجت. فشار و جرم حجمي‌هوا با ارتفاع كاهش مي‌يابد. تغييرات دما و لزجت و همچنين سرعت صوت بر حسب دما، روند‌ثابتي ندارند و بسته به ارتفاع، كاهش و افزايش مي‌يابند. اين تغييرات باعث مي‌شود، سازمان‌ها و كشورهاي مختلف جو را به لايه‌هايي با خواص مشترك تقسيم كنند. تقسيم‌بندي جو به طور عمده عبارت است از:

1-تروپوسفر(troposphere)

2-استراتوسفر(Stratosphere)

3-مزوسفر(Mesosphere)

4-ترموسفر(Thermosphere) يا يونوسفر (Ionosphere)

5-اگزوسفر(Exosphere)

 

تعداد اسلاید : 25 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 15,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 370

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما