فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت حواس


دانلود پاورپوینت حواس

 

قسمتی از متن..............

 

تغییر ایجاد شده در پتانسیل غشا توسط محرک پتانسیل گیرنده یا پتانسیل مولد است ü .1نرون آوران رده اول : جسم سلولی آن در شاخ خلفی .2نرون آوران رده دوم : در نخاع یا در ساقه مغز (تقاطع) .3نرون آوران رده سوم: در هسته های رله کننده تالاموس اند .4نرون آوران رده چهارم: قشر مغز ● üهر یک از انواع اصلی احساس که قادر به درک آن هستیم یک مودالیتی احساس نامیده شده است. üاصل خطوط علامت گذاری شده: اختصاصی بودن فیبرهای عصبی برای انتقال فقط یک مودالیته احساس üسازش: زمانی که یک گیرنده به طور مداوم در معرض یک محرک با شدت ثابت باشدبه تدریج فرکانس شلیک پتامسیل عمل در پاسخ به آن محرک کاهش و سپس نادیده گرفته می شود.

اهمیت افزایش کارایی پاسخدهی به محرکهای مفید

üانواع درد: •درد سریع ( درد سوزنی، درد الکتریکی، درد گزشی) شروع و اتمام سریع دارد و لوکالیزه است(فرو رفتن سوزن در پوست، بريده شدن پوست با چاقو و…) •درد کند ( درد سوزشی، درد مبهم) این درد ضرباندار لوکالیزاسیون کمی دارد. (درد سينوس‌ها در بيماري سينوزيت و …) •درد انتشاری:درد احشایی به قسمتهایی از پوست ارجاع می یابد و از قانون درماتوم تبعیت می کند. این نواحی از اعصابی که از قطعه نخاعی مشابه منشا می گیرند عصب دهی می شوند.

درماتوم قطعه ای از پوست است که توسط اعصاب منشا گرفته از یک گانگلیون ریشه خلفی عصبدهی می شوند1ـ درد گيرنده‌هاي درد و تحريك آنها (تمام گيرنده‌هاي درد انتهاهاي آزاد عصبي‌اند)

•محركهاي مكانيكي، حرارتي و شيميايي محرك گيرنده‌هاي درد هستند. •انتقال درد (درد سریع در فیبرهای قطور Aσ و درد کند در فیبرهای نوع C) ü عدم سازش پذیری رسپتورهای درد •

 

تعداد اسلاید : 33 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 


مبلغ واقعی 18,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 359

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما