فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت نکات جالب قرآن


دانلود پاورپوینت نکات جالب قرآن

 

دانلود پاورپوینت نکات جالب قرآن

قسمتی از متن....

إِنَّ الَّذِينَ تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ عِبَادٌ أَمْثَالُكُمْ فَادْعُوهُمْ فَلْيَسْتَجِيبُوا لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ (١٩٤)أَلَهُمْ أَرْجُلٌ يَمْشُونَ بِهَا أَمْ لَهُمْ أَيْدٍ يَبْطِشُونَ بِهَا أَمْ لَهُمْ أَعْيُنٌ يُبْصِرُونَ بِهَا أَمْ لَهُمْ آذَانٌ يَسْمَعُونَ بِهَا قُلِ ادْعُوا شُرَكَاءَكُمْ ثُمَّ كِيدُونِ فَلا تُنْظِرُونِ (١٩٥)إِنَّ وَلِيِّيَ اللَّهُ الَّذِي نَزَّلَ الْكِتَابَ وَهُوَ يَتَوَلَّى الصَّالِحِينَ (١٩٦)وَالَّذِينَ تَدْعُونَ مِنْ دُونِهِ لا يَسْتَطِيعُونَ نَصْرَكُمْ وَلا أَنْفُسَهُمْ يَنْصُرُونَ (١٩٧)

اعراف

آنهايى را که غير از خدا مى‏خوانيد (و پرستش مى‏کنيد)، بندگانى همچون خود شما هستند؛ آنها را بخوانيد، و اگر راست مى‏گوييد بايد به شما پاسخ دهند (و تقاضايتان را برآورند)! 194 آيا (آنها حداقل همانند خود شما) پاهايى دارند که با آن راه بروند؟! يا دستهايى دارند که با آن چيزى را بگيرند (و کارى انجام دهند)؟! يا چشمانى دارند که با آن ببينند؟! يا گوشهايى دارند که با آن بشنوند؟! (نه، هرگز، هيچ‏کدام،) بگو: «(اکنون که چنين است،) بتهاى خويش را که شريک خدا قرار داده‏ايد (بر ضد من) بخوانيد، و براى من نقشه بکشيد، و لحظه‏اى مهلت ندهيد، (تا بدانيد کارى از آنها ساخته نيست)! 195 ولى و سرپرست من، خدايى است که اين کتاب را نازل کرده؛ و او همه صالحان را سرپرستى مى‏کند. 196 و آنهايى را که جز او مى‏خوانيد، نمى‏توانند ياريتان کنند، و نه (حتى) خودشان را يارى دهند؛ 197 •

 

این فایل در 49 اسلاید اماده شده است


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 432

برچسب های مهم

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما