فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت مسمومیت با گاز فاضلاب


دانلود پاورپوینت مسمومیت با گاز فاضلاب

 

 

دانلود پاورپوینت مسمومیت با گاز فاضلاب

قسمتی از متن.......

مقدمه

گاز فاضلاب ، مخلوط پیچیده ای از گازهای سمی و غیر سمی تولید شده در سیستم های فاضلاب ناشی از تجزیه زباله های آلی صنعتی می باشد که پتانسیل ایجاد آتش سوزی یا انفجار را دارد . اجزای اصلی گاز فاضلاب عبارتند از : نیتروژن (N2) ، سولفید هیدروژن (H2S) ، دی اکسید کربن (CO2) ، متان (CH4) ، آمونیاک (NH3) و بخار آب ) ممکن است حاوی دی اکسید گوگرد و اکسیدهای نیتروژن نیز باشد( که حضور و غلظت هر یک از این مولفه ها بسته به زمان ، ترکیب فاضلاب ، دما و pH متفاوت است .

مواد زائد جامد انسان ها و حیوانات به گازهای سمی آمونیاک ، متان و سولفید هیدروژن تجزیه می شوند که در غلظت بالا ، تنفس آن ها می تواند از طریق خفگی منجر به مرگ انسان شود . عوارض شایع تر گاز فاضلاب شامل سوزش چشم ، تهوع و اشکال در تنفس می باشند .

درغلظت ppm 0.01 از گاز فاضلاب ، ممکن است انسان شروع به نشان دادن علایمی از بیماری جسمی و روانی ، سردرد ، افزایش ضربان قلب و از دست رفتن هماهنگی عضلات (آتاکسی) نماید .

در غلظتppm 5 از گاز ، دیسترس تنفسی و در ppm500 ، از دست دادن هوشیاری در انسان رخ داده و غلظت بیشتر ازppm 700 می تواند کشنده باشد.

 

این فایل در 19 اسلاید اماده شده است


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 531

برچسب های مهم

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما