فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت مسائل با ابعاد بزرگ و الگوريتم تجزيه


دانلود پاورپوینت مسائل با ابعاد بزرگ و الگوريتم تجزيه

قسمتی از متن................

 

به طور كلي مسائل برنامه‌ريزي خطي به دو گروه عمده قابل تقسيم هستند: مسائل داراي ساختاري خاص و مسائل فاقد اين ويژگي. شايد با بعضي از مسائل مانند مدل حمل و نقل، تخصيص و يا شبكه‌ها كه ساختاري خاص دارند، آشنا باشيد. اين مسائل به علت داشتن اين ويژگي امكان استفاده از الگوريتم‌هاي كارا تري از سيمپلكس را يافته و اين امر موجب كاهش محاسبات مي‌گردند.

دانتزيگ (Dantzig) تكنيك‌هاي محاسباتي كارا را به منظور كاهش محاسبات به دو گروه تقسيم مي‌كند. تكنيك‌هايي كه موجب «كاهش تعداد تكرارها» مي‌گردد و تكنيك‌هايي كه «موجب فشرده شدن ماتريس معكوس» مي‌شود. «الگوريتم اوليه - ثانويه» و «الگوريتم تجزيه» به ترتيب نمونه‌هايي از اين دو گروه هستند.

انواع خاص مسائل برنامه‌ريزي خطي كه در اين قسمت معرفي مي‌گردد، «مسائل بزرگ مقياس (large-scale)» است كه تعداد بسيار زيادي محدوديت و متغير دارند. از خصوصيات مهم اين‌گونه مسائل با ابعاد بزرگ آن است كه بسياري از ضرايب متغيرهاي تصميم در محدوديت‌هاي مسأله، صفر هستند، و در بعضي از انواع مشخص، صرفاً معدودي ضرايب غير صفر وجود دارد. در نتيجه، به منظور ايجاد شكل ساده و كاراتري از روش سيمپلكس مي‌توان از ساختار رياضي خاص آنها استفاده كرد و ميزان محاسبات لازم را تا حد زيادي كاهش داد. در شكل صفحه‌ي بعد چهار نوع از مسائل بزرگ مقياس را مشاهده مي‌كنيد. در اين شكل فقط ساختار ضرايب غير صفر نشان داده شده است.

 

تعداد اسلاید : 41 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 18,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 457

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما