فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت آلودگي هوا


دانلود پاورپوینت آلودگي هوا

پیش گفتار 

هدف ماازتحقيق درباره آلودگی هوا ، عواملی كه درآلوده كردن هوا ودردهه های اخير باعث بيماريهای تنفسی وقلبی شده است چيست؟ P چه راهكارهای برای جلوگيری ازاين آلودگی زيانباروجود دارد؟ P دراين پروژه قصد داشتيم منابع آلوده كننده ومعرفی عناصر آلودگی را معرفی كنيم وبا تركيب هريك باهم چه حادثه وچه اثری برانسان وهوا می گذارد. P تصاويری برای ملموس شدن موضوع نيز ارائه می شود.

8مقدمه
ما بر روی زمين و در كره ای از هوا زندگی می كنيم. همان گونه كه آب،آبزيان را در بر مي گيرد، هوا نيز ما را در بر گرفته است. ما هوا را نمی بينيم ولی در روزهايی كه باد می وزد آن را حس می كنيم كه هواكره ناميده مي شود. هواكره دارای لايه بندی است كه بيشترين تأثير را برروی حيات موجودات لايه زيرين آن دارد و تمام اختشاشات جوی در اين لايه صورت می گيرد اگر انسان بدون توجه به سلامت محيط زيست اقداماتی را انجام دهد زندگی موجودات را به خطر انداخته خسارت های جبران ناپذيری را بر زيست كره وارد خواهد كرد. ما دراين مقاله سعی کردهایم تا شما را با آلايندههای هوا و آب آشنا نموده و عوارضی را كه پديد می آورند يادآور شویم.راه های پیشگیری آن را معرفی نماييم تا بلكه بتوانيم در حفاظت ميحط زيست نقش تأثير گذاری را داشته باشيم.

 

تعداد اسلاید : 64 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 18,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 423

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما