قسمتی از متن..............
هديه چه به صورت مادي باشد و چه معنوي اثرات رواني زيادي هم بر فرد هديه دهنده وهم هديه گيرنده دارد، زيرا فرد هديه دهنده به اين ارزش معنوي در ذات خود رسيده است كه اكنون وقت قدرداني، تشكر و احساس و ابراز همدلي و درك متقابل است و در عوض فرد هديه گيرنده نيز به ارزش معنوي آن پي خواهد برد. به طور کلی زمانی که فرد هدیه گیرنده با دریافت هدیه به این نتیجه می رسد که برای طرف مقابلش مهم بوده و در خرید و انتخاب هدیه وقت ،انرژی و هزینه فکری و روحی صرف شده است برایش ارزشمند است ،خصوصا آن که فرد هدیه گیرنده احساس کند که با نوع هدیه ای که دیگری به او داده است ارزش و قدر و منزلتش از سوی فرد هدیه دهنده درک شده است.بنابراین سنخیت و نوع هدیه با موقعیت پیش آمده و ویژگی های شخصیتی فرد هدیه گیرنده از اصل های بنیادی فلسفه هدیه دادن است .
lپیش از آنکه هدیه ای خریده شود رعایت یک نکته ضروری است و آن این که هدفمان از خرید هدیه را مشخص کنیم ، تا قصد و هدف اصلی را مشخص نکنیم تهیه هدیه مناسب امکان پذیر نخواهد بود . در قديم افراد براي ارزشمندترين و مورداحترام ترين فرد خانواده يا فاميل هديه دست ساز ارزشمندي تهيه كرده و برايش هديه ميبردند اما امروزه به دليل محدوديت وقت و انرژي افراد ، اين اصل رو به فراموشي است.
تعداد اسلاید : 25 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس
مبلغ واقعی 18,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 16,200 تومان