فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت نكاتي در مورد صعود به كوه


دانلود پاورپوینت نكاتي در مورد صعود به كوه

 

قسمتی از متن.................

 

•انجمن پزشکی کوهستان ایران: محققان بین استرس مضر و زیان آور و استرس مثبت و سودمند تفاوت قایل شده اند. منظور از استرس مثبت آن استرسی است که موجب فعال شدگی روانشناختی و فیزیولوژیک می شود و فرد را برای مقابله با شرایط پیرامون خود آماده تر می کند. •حوزه اضطراب و استرس مسابقه ای در نوشته های روانشناسی ورزشی توجه شایانی دریافت کرده است و اغلب بعنوان یکی از حساس ترین موضوعات رشته های درسی در حوزه ورزش از آن یاد شده است. این توجه نظر بی شک با ماهیت استرس زای ورزش قهرمانی همراه شده است. •در بررسی مفهوم مدیریت استرس تعاریف زیر ارائه شده است. •استرس مسابقه ای: تعامل مداوم بین یک فرد و نیازهای محیطی که اصولاً و مستقیماً با عملکرد مسابقه ای همراه شده است. •عوامل استرس زای مسابقه ای: نیازهای محیطی (محرک) که اصولاً و مستقیماً با عملکرد مسابقه ای همراه شده است. •فشار مسابقه ای: پاسخ های منفی روانشناختی، جسمانی و رفتاری یک فرد به عوامل استرس زای مسابقه ای.

•انجمن پزشکی کوهستان ایران: فعالیت بدنی یکی از عوامل مربوط به شیوه زندگی استکه کیفیت خواب را تعیین می کند و سیستم ایمنی بدن را تحریک می نماید. طی بررسی هایانجام گرفته تاثیر حرکات استقامتی با شدت بالاو تمرینات قدرتی ای که به هنگام صبحانجام می شود برروی کیفیت خواب شبانه نشان داده شده است. •طی این تحقیق 15 ورزشکار هنگام انجام ورزش هایاستقامتی و قدرتی و در زمان استراحت مورد ارزیابی قرار گرفتند، از یک هفته قبل ازشروع آزمایش، حداکثر میزان جذب اکسیژن و حداکثر قدرت اندام فوقانی آن ها مورد بررسیقرار گرفت و طی هرجلسه آزمون نظارت مداوم براستراحت و فعالیت شان انجامپذیرفت. •نتایج این تحقیقات نشان داد که یک اصل مهم دراستحکام یا پایداری تمرینات تحت تاثیر پارامترهای وابسته به نحوه خوابیدناست.همچنین این مطالعه نشان می دهد که فعالیت های بدنی صبحگاهی بر استراحت شبانهتاثیر دارند: به خواب رفتن را آسانتر می کنند، زمان واقعی خواب را افزایش می دهند وکیفیت کلی خواب را بهبود می بخشد.

 

تعداد اسلاید : 30 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 326

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما