قسمتی ازمتن................
- مشتريان: مشتريان شركت چه كساني هستند؟
- محصولات يا خدمات: محصولات و خدمات عمده شركت چيست؟
- بازارها: از نظر جغرافيايي، شركت در كجا رقابت ميكند؟
- فنآوري: آيا شركت ما از پيشرفتهترين فن آوري استفاده ميكند؟
- توجه به بقاء، رشد و سودآوري: آيا شركت براي رشد و سلامت مالي،از تعهد لازم برخوردار است؟
- فلسفه: باورها، ارزشها، آرزوها و اولويتهاي اخلاقي اصلي شركت چيست؟
- ويژگي ممتاز: شركت داراي چه مزيت رقابتي يا شايستگي ممتاز است؟
- توجه به تصور مردم: آيا شركت نسبت به مسائل اجتماعي، جامعه و محيطي واكنش مناسب نشان ميدهد؟
- توجه به كاركنان: آيا كاركنان به عنوان يك قلم دارايي ارزشمند براي شركت به حساب ميآيند؟
تعداد اسلاید : 26 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس
مبلغ واقعی 17,000 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان