فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت دستورالعمل اتلاف سگهای ولگرد


دانلود پاورپوینت دستورالعمل اتلاف سگهای ولگرد

 

قسمتی از متن........

 

•دستورالعمل کنترل جمعیت سگهای ولگرد،که در ستاد مرکزی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تصویب شد،از سوی مهندس نیکزاد معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهردای ها و دهیاری های کشور جهت اجرا از سوی شهرداری هاو دهیاری های سراسر کشور به استانداری ها ابلاغ شده است. ،بهمن ماه 87 به تصویب رسید.

•اهداف تهیه این دستورالعمل عبارتست ازکنترل بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان از طریق شناسایی کانون تجمع سگهای ولگرد و کنترل جمعیت آنها با انتخاب روش مناسب و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی درخصوص رعایت اصول بهداشتی در مواجهه با حیوانات مزاحم( با الویت سگ‌های ولگرد ).
مهمترین معضلات و مشکلات ناشی از افزایش جمعیت سگهای ولگرد، شیوع بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان ، افزایش آن در جمعیت دامی و انسان و انتقال بسیاری از بیماری‌ها از سگ به انسان می‌باشد و از جمله مهمترین آنها می‌توان به بیماریهایی نظیر هاری، کیست هیداتیک، سالک،کالاآزار،لاروهای مهاجر احشایی بروسلوز و لپتوسپیروز اشاره نمود که برضرورت اجرای دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بیش ازپیش تاکید می ورزد.

 

تعداد اسلاید : 10 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 419

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما