فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت تعاريف و اصطلاحات معمول در مورد عکس


دانلود پاورپوینت  تعاريف و اصطلاحات معمول در مورد عکس

 

قسمتی از متن.........

 

ïوقتي که تمام اشعه هاي تصوير از نقطه اي ثابت بگذرند و بر صفحه تصوير ثبت شوند ، تصویر مرکزی ایجاد می شود. اين نقطه ثابت را مرکز تصوير گويند. ïدر فتوگرامتري هوائي از تصوير مركزي استفاده مي شود.

ïتعريف نگاتيو :تصوير مركزي نقاط سطح زمين بر روي يك صفحة حساس به نور را نگاتيو گويند. در تصوير نگاتيو صفحه تصوير و سطح شئ در طرفين مرکز تصوير قرار دارند. ïتعريف پوزيتيو :تصوير چاپ شده نگاتيو بر روي يک صفحه شفاف يا کاغذ ويا شيشه را پوزيتيو گويند. در تصوير پوزيتيو صفحه تصوير و سطح شئ در يک طرف مرکز تصوير قرار دارند. ïتعريف عکس :تصوير مركزي نقاط سطح زمين بر روي يك صفحة مسطح را عكس گويند.

ïمحور اپتيكي يا نوري:اگر از مركز تصوير خطي عمود بر صفحة تصوير رسم كنيم به آن محورنوري دوربين ميگويند. اين محور عکس را در نقطه اي بنام نقطه اصلي عکسي ( p ) قطع مي کند. تصوير اين نقطه را روي سطح زمين، نقطهاصليزميني ( P ) گويند. ïفاصله کانوني:فاصله مرکز تصوير تا سطح فيلم را فاصله کانوني گويند و آنرا با f نمايش مي دهند. ïفاصله اصلي:فاصله مرکز تصوير تا صفحه پوزيتيو را فاصله اصلي گويند و آنرا با c نمايش مي دهند.

 

تعداد اسلاید : 33 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 402

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما