فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت روش تحقيق با رويكردي به پايان نامه و مقاله نويسي


دانلود پاورپوینت  روش تحقيق با رويكردي به پايان نامه و مقاله نويسي

قسمتی از متن..............

 

معمولاً به ضورت یک فصل جداگانه و پس از مقدمه آورده می شود. هدف از آن تشریح کارهای پیشین انجام شده حول موضوع، با جزئیات بیشتر (شامل روش ها، داده ها و نتایج حاصله) می باشد. این فصل معمولاً با عنوان related works هم نامیده می شود.

§جایگاه کار تحقیقاتی حاضر را در مجموعه دانش موجود در حوزه مربوطه مشخص تر می سازد. §نقاط ضعف کارهای گذشته را با جزئیات بیشتری مشخص و فضای قابل بهبود را برای خواننده ترسیم می نماید.

مرور کارهای پیشین می تواند به صورت فهرست وار باشد لیکن بهتر است از این سبک نگارش پرهیز گردد. بهتر است مرور توام با تحلیل باشد. برای این منظور 4 ویژگی را بهتر است در این فصل پیاده نمایید:

.1گروه بندی کارهای پیشین بر اساس معیارهای مختلف مانند: روش- فرضیات- ساختار- نتایج- تاریخ- ریشه تئوری ● .2ترسیم یک روند بلوغ در کارهای گذشته و متصل کردن آنها به صورت زنجیروار تا رسیدن به شرایط کنونی ● .3در میان کارهای پیشین، آنها که به کار شما نزدیکی بیشتری دارند با جزئیات بیشتر و ترجیحاً در انتهای کارهای دیگر آورده شود. ● .4جمع بندی نقاط ضعف در انتهای فصل و آماده سازی خواننده برای روبرو شدن با نوآوری تحقیق 

 

تعداد اسلاید : 17 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 22,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 474

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما