قسمتی از متن.......
اصول مشترک در تمامی تعاریفی که در خصوص بازاریابی ارائه گردیده و خواهد گردید را می توان به این صورت عنوان بندی نمود:
1.عرضه و تقاضا میان دو نفر یا دو گروه صورت می پذیرد.
2.فرآیند مبادله میان دو نفر یا دو گروه شکل می پذیرد.
3. مبادله در صورتی محقق می گردد که هر دو طرف ذینفع باشند.
4.از طرفین مبادله نیاز ( صورتی از نیاز یا خواسته ای) آشکار یا پنهان مرتفع میگردد.
5.بازاریابی بر اساس تولید محصول یا شکل گیری خدمت معنی می یابد.
6.بازاریابی با وجود مشتری معنی می یابد.
•نياز: بيان کننده حالت محروميت احساس شده در فرد است. •خواسته : شکل برآورده ساختن نيازهاست. •محصول : هرچيزی که خدمتی ارائه می دهد يا نيازی را برآورده می سازد. •تقاضا : توانايی رفع خواسته است. •مبادله : مجموعه اعمالی که طی آن دو طرف،ارزش هايی را با یکديگر معاوضه می کنند. •بازار : محلی برای مبادلات بالقوه.
تعداد اسلاید : 217 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس
مبلغ واقعی 17,000 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان