فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت کارگاه بازار یابی


دانلود پاورپوینت  کارگاه بازار یابی

قسمتی از متن.......

 

اصول مشترک در تمامی تعاریفی که در خصوص بازاریابی ارائه گردیده و خواهد گردید را می توان به این صورت عنوان بندی نمود:

1.عرضه و تقاضا میان دو نفر یا دو گروه صورت می پذیرد.

2.فرآیند مبادله میان دو نفر یا دو گروه شکل می پذیرد.

3. مبادله در صورتی محقق می گردد که هر دو طرف ذینفع باشند.

4.از طرفین مبادله نیاز ( صورتی از نیاز یا خواسته ای) آشکار یا پنهان مرتفع میگردد.

5.بازاریابی بر اساس تولید محصول یا شکل گیری خدمت معنی می یابد.

6.بازاریابی با وجود مشتری معنی می یابد.

•نياز: بيان کننده حالت محروميت احساس شده در فرد است. •خواسته : شکل برآورده ساختن نيازهاست. •محصول : هرچيزی که خدمتی ارائه می دهد يا نيازی را برآورده می سازد. •تقاضا : توانايی رفع خواسته است. •مبادله : مجموعه اعمالی که طی آن دو طرف،ارزش هايی را با یکديگر معاوضه می کنند. •بازار : محلی برای مبادلات بالقوه.

 

تعداد اسلاید : 217 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 355

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما