فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت بسيج های اطلاع رسانی آموزشی


دانلود پاورپوینت بسيج های اطلاع رسانی آموزشی

 

قسمتی از متن........

 

.1در یک بسیج اطلاع رسانی که در سال 2001 توسط foss و همکارانش انجام شد و دو سال به طول انجامید ، برنامه وسیعی در کمپ های دانشگاه روی دانشجویان جدید الورود با استفاده از پیام های کلیدی جهت کاهش موارد رانندگی پس از مصرف الکل انجام شد. این پیام ها از طریق پوستر ، برچسب ، تبلیغات روزنامه ای و اخبار منتقل شد و نتایج آن نشان داد که پس از اجرای این برنامه ، درصد رانندگی پر خطر به طور معنی داری کاهش یافت.

در مطالعه ای که توسط Howard و همکارانش با هدف ارزشیابی اثر بخشی یک بسیج رسانه های اطلاع رسانی یک هفته ای در زمینه استفاده از صندلی نگهدارنده کودک در خودرو در سال 2004 در کانادا ، انجام شد ، والدین دارای کودک 4 تا 9 ساله ، اطلاعاتی را درباره استفاده از صندلی نگهدارنده کودک از طریق رسانه های ملی ، مغازه ها ، مراکز درمانی ، دریافت کردند. پمفلت حاوی اطلاعات به همراه دستورالعمل استفاده از صندلی نگهدارنده و نیز نمودار رشد همکاری والدین در زمینه استفاده از این نوع صندلی ها به گروه هدف داده شد. پیام اصلی در این بسیج لزوم بررسی تناسب اندازه کودک با کمر بند ایمنی و استفاده از صندلی نگهدارنده در صورت کوچک بودن اندازه کودک برای بستن کمر بند بود. یک هفته قبل از شروع بسیج ، بررسی تلفنی برای بررسی آگاهی ، نگرش و رفتار والدین در زمینه استفاده از صندلی نگهدارنده انجام شد و یک هفته بعد از اجرای بسیج نیز بررسی مجددی انجام شد تا اثر بخشی مشخص گردد. نتایج بررسی نشان داد که میزان استفاده از صندلی نگهدارنده نسبت به قبل از بسیج تقریبا دو برابر شده بود و اجرای برنامه ، رفتار خودگزارشی استفاده از صندلی نگهدارنده را بالا برد.

 

تعداد اسلاید : 23 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 415

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما