قسمتی از متن......
•بدون شناسايي نيازها، ديدگاه ها، باورها و ارزش های حاکم بر گروه مخاطب اثربخشی مداخله پايين خواهد بود.
•توصيفی جامع و پژوهش محور از ويژگی های مخاطب شامل متغيرهای دموگرافيک، نيازها، ارزش ها، نگرش ها و رفتارها به شمار می رود.
nدسته بندی گروه مخاطب کلی برنامه بسيج به گروه های کوچک و همگون تر باعث می شود تا اثربخشی برنامه افزايش يابد. nبراساس موضوع بسيج از اين متغيرها استفاده می شود: .1ويژگی های دموگرافيک: سن، جنس، نژاد، قوميت، زبان، وضعيت تاهل، تعداد فرزندان و سطح سواد .2ويژگی های جغرافيايي: محل زندگی، روستايي يا شهری بودن، بزرگی شهر يا کشور، اقليم، امکانات حمل و نقل .3عوامل اقتصادی اجتماعی: درآمد، آموزش، وضعيت شغلی
nدسته بندی گروه مخاطب کلی برنامه بسيج به گروه های کوچک و همگون تر باعث می شود تا اثربخشی برنامه افزايش يابد. nبراساس موضوع بسيج از اين متغيرها استفاده می شود: .1ويژگی های دموگرافيک: سن، جنس، نژاد، قوميت، زبان، وضعيت تاهل، تعداد فرزندان و سطح سواد .2ويژگی های جغرافيايي: محل زندگی، روستايي يا شهری بودن، بزرگی شهر يا کشور، اقليم، امکانات حمل و نقل .3عوامل اقتصادی اجتماعی: درآمد، آموزش، وضعيت شغلی
تعداد اسلاید : 12 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس
مبلغ واقعی 17,000 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان