1- ارتباط چشمی برقرار کنید.
2- با تکان دادن سر نشان دادن جلوه های مناسب صورت ، سخنان گوینده را تایید کنید.
3- از رفتارها و قیافه های حاکی از حواس پرتی خود خودداری کنید.
4-پرسش هایی را مطرح کنید.
5-نقل بیان کنید.
6-از قطع کردن سخنان گوینده بپرهیزید.
7- همزمان صحبت نکنید.
8-نقش گویندگی و شنوندگی خود را به آرامی و روانی تغییر دهید.
حقیقت 37 با یک مثال ساده آغاز کنیم:
*پاترسون در انتخاب کانال برقراری ارتباط مدیران خود دچار اشتباه شده است .
به احتمال زیاد ، یک جلسه ی رو در ور کانال بهتری برابر ابلاغ چنین پیام احساساتی و حساسی می بود.
*چرا مردم یک کانال ارتباطی – برای مثال،یک مکالمه تلفنی را بر کانال ارتباطی دیگر مثلا جلسه رودر رو ترجیح می دهند ؟ و آیا نگرش و معیار کلی و جامعه ای وجود دارد که به ما در زمینه گزینش کانال ارتباطی کمک کند ؟
تعداد اسلاید : 10 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس
مبلغ واقعی 17,000 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان