فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت آشنايی با روشهای پژوهش در سازمان


دانلود پاورپوینت آشنايی با روشهای پژوهش در سازمان

قسمتی از متن......

 

بدون شك در آغاز منطقي هر كاري تبيين و كسب درك روشني از انجام كار اساسي ترين گام است. انجام تحقيق و پژوهش نيز از اين مهم مستثني نيست .

اين دوره تلاش دارد با مروري بر كليات روش تحقيق و مراحل آن، شرايطي را ايجاد نمايد تا شركت كنندگان با مفاهیم پژوهش در سازمان آشنا شده و بتوانند برای موضوعات و مسائل پیش آمده در سازمان یک پژوهش جامع انجام دهند.

•در پايان دوره از شركت كنندگان انتظار مي رود تا: .1مفاهيم وتعاريفپژوهش و طرح تحقيق را بيان كنند. .2اطلاعات مورد نياز براي پيشنهاد يك طرح تحقيق را گرد آوري نمايند. .3بتوانند از ميان مسائلي كه با آن مواجه هستند ضمن تبيين ،آن را به يك عنوان تحقيقي تبديل وبيان كنند. .4با ويژگي هاي انتخاب موضوع تحقيق آشنا باشند. .5بتوانند فرضيه ها يا سوالات تحقيق را مشخص سازند. .6منابع انتخاب موضوع تحقيق و شيوه هاي دسترسي به ادبيات تحقيق را بشناسند. .7قادر باشند براي عنوان پژوهشي خود يك طرح پژهشي تنظيم نمايند. .8با روشهای تولید ، جمع آوری و کاربرد و سازماندهی اطلاعات در فرایند یک تحقیق آشنا باشند.

 

تعداد اسلاید : 37 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 360

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما