فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت عضلات اسکلتی و صاف


دانلود پاورپوینت  عضلات اسکلتی و صاف

 

 

قسمتی از متن..............

•يونهاي كلسيم با اثصال به تروپونین و کنار زدن تروپومیوزین نيروي جاذبه ميان فيلامان هاي اكتين و ميوزين ايجاد كرده و موجب لغزيدن آنها در كنار يكديگر مي شود كه همان روند انقباض است. • •بعد از مدت زمان نزديك به يك ثانيه دوباره يونهاي كلسيم توسط پمپ كلسيمي به داخل رتيكولوم ساركوپلاسميك تلمبه زده مي شود و در آنجا به صورت ذخيره شده باقي مي ماند تا زماني كه پتانسيل عمل بعدي از راه برسد. (با حذف يون كلسيم انقباض از بين مي رود)

•هنگامي كه يك ايمپالس عصبي به محل تماس عصبي عضلاني ميرسد حدود 125 وزيكول استيل كولين از سلول عصبي به داخل شكاف سيناپسي آزاد مي شود و با باز كردن كانالهاي يوني دريچه دار وابسته به استيل كولين مقادير زيادي سديم وارد سلول عضلاني شده و يك پتانسيل صفحه انتهایی در غشائ فيبر عضلاني در محل پیوستگاه بوجود مي آورد. • استيل كولين آزاد شده پس از تحريك سلول عضلاني به سرعت توسط آنزيم كولين استراز منهدم مي شود.

 

تعداد اسلاید : 43 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 416

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما