فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت قرآن و انسان


دانلود پاورپوینت قرآن و انسان

قرآن چگونه خداوند سبحان بی پایان و نور و تبیان کلی شی است

هر اثر نمودار دارائی موثر خود است ، لذا همانطور که – حق سبحانه – صمد حقیقی ، اعی وجود مطلق غیر متناهی است کتاب او نیز حافل جوامع کلم نوریه خارج از حد و عد و احصاء است : قل لو کان البحر مدادا لکلمات ربی لنفد البحر قبل ان تنفد کلمات ربی و لوجئتنا بمثله مددا و لو ان ما ی الارض من شجره اقلام و البحر یمده من بعده سبعه ابحر مانفدت کلمات الله ان الله عزیز حکیم .

و چنانکه الله تعالی نور کل شی است و هر چیز بدو شناخته می شود که :

الله نور السموات و الارض و عرفت الاشیا بالله کتاب او نیز نور و تبیان کل شی است : : فامنوا بالله و رسوله و النور الذی انزلنا و نزلنا علیک الکتاب تبیانا لکل شی و هدی و رحمه و بشری للمسلمین و کل شی احصیناه فی امام بین .

§کلمه مبارکه کل شی که انکراتست . چیزی را فرو گذار نکرده است ، پس چیزی نیست که قرآن تبیان آن نباشد . ولی قرآن در دست انسان زبان فهو . تبیان کلی شی و زبان کلمات الله بی انتها است . این انسان زبان فهم راسخ در علم است : و الراسخون فی العلم یقولون امنا به . لکن الراسخون فی العلم منهم و المومنون یومنون بما انزل الیک .

قرآن و تحدی آن

قرآن حروف آن اسرار کلمات آن جوامع کلم آیات آن خزائن ، سوره های ان مدائن حکم ؛ مدخل آن باب رحمت بسم الله الرحمن الرحیم وقف خاص مخلوق فی احسن تقویم واقف آن رحمن و موقوف علیه آن انسان است.

 

تعداد اسلاید : 11 اسلاید
فرمت فایل:
پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :
ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 475

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما