فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها


دانلود پاورپوینت ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها

قسمتی از متن...

ETBA يك تكنيك نسبتا جديد است كه بر پايه برخي از اصول پايش مديريتي و درخت ريسك (MORT) بنا نهاده شده است . كه يك رويداد را به صورت يك جريان انرژي ناخواسته تعريف مي كند . يك حادثه زمانی بوجود مي آيد كه يك جريان انرژي ناخواسته توليد شده و بدليل عدم حفاظ كافي در مسيران به اهداف مختلفي برخورد نموده و باعث صدمه به افراد و يا ايجاد خسارت مالي مي گردد.شكل 1-12 بنابراين جريان ناخواسته انرژي باعث ايجاد يك رويداد شده و اگر نتايج اين رويداد نامطلوب باشد حادثه ايجادمي شود .

•تکنیک رد یابی انرژی و تجزیه وتحلیل حفاظها که به عنوان ابزاری جهت تجزیه و تحلیل اصولی علل حوادث مورد استفاده قرار می گیرد در اصل از تکنیک پایش مدیریتی و درخت ریسک منتج شده است.در روش mortمعمولا چند عامل به عنوان علل وقوع حادثه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و خود حادثه نیز بصورت رها شدن جریان نا خواسته ای از انرژیکه در اثر نا مناسب بودن حفاظها بوقوع می پیوندد تعریف می شود . در منابع علمی دیگر نیز بر تعریف فوق از حادثه تاکید شده است بعنوان مثال استفن بیان میکند که حادثه بدلیل فقدان و یا نا مناسب بودن موانع و کنترلها و انتقال ناخواسته انرژی رخ می دهد . •تکنیک رد یابی انرژی و تجزیه وتحلیل حفاظها که به عنوان ابزاری جهت تجزیه و تحلیل اصولی علل حوادث مورد استفاده قرار می گیرد.

 

  • تعداد اسلاید : 57 اسلاید
    فرمت فایل:
    پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
    آماده برای :
    ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 419

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما