فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت امام حسين(ع)


دانلود پاورپوینت امام حسين(ع)

قسمتی از متن...

در دوران10ساله حکومت معاویه، امام همواره یکی از معترضین سرسخت نسبت به دستگیری و قتل های معاویه بود. وي یکی از محورهای وحدت شیعه و از چهره‏های برجسته و شاخصی بود که مورد توجه قرار داشت و همواره سلطه اموی از نفوذ شخصیت او بیم داشت.

با مرگ معاویه در سال 60 هجری، یزید به حاكم مدینه نوشت که از حسین (ع) به نفع او بیعت بگیرد. اما امام که فساد یزید و بی‏لیاقتی او را می‏دانست، از بیعت امتناع کرد و برای نجات اسلام از سلطه یزید راه مبارزه را پیش گرفت.از مدینه به مکه هجرت کرد و در پی نامه نگاری های کوفیان و شیعیان عراق با آن حضرت و دعوت برای آمدن به کوفه، ابتدا مسلم بن عقیل را فرستاد و نامه‏هایی برای شیعیان کوفه و بصره نوشت و با دریافت پاسخ کوفیان در بیعت شان با مسلم، در روز 8 ذیحجه سال 60 هجری از مکه به سوی عراقحرکت کرد.

با پیمان شکنی کوفیان و شهادت مسلم، اوضاع عراق نامطلوب شد و امام که همراه خانواده، فرزندان و یاران به سوی کوفه می‏رفت، پیش از رسیدن به کوفه در سرزمین کربلادر محاصره سپاه کوفه قرار گرفت ولی تسلیم نیروهای یزیدنشد و سرانجام در روز عاشورا در آن سرزمین، در نبردی نابرابر همراه يارانش به شهادت رسید و با نثار خون پاک خویش مکتب نوپای اسلام را حیات جاودانه بخشید.

 

  • تعداد اسلاید : 28 اسلاید
    فرمت فایل:
    پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
    آماده برای :
    ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 450

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما