فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت آشنایی با فارکس


دانلود پاورپوینت آشنایی با فارکس

قسمتی از متن....


1-1 ) فارکس ( FOREX) چیست ؟

در گذشته ای نه چندان دور اساس مبادلات ارزی در دنیا برای تمامی ارزها بر پایه نرخ های ثابت ( Fixed Exchange Rate )بود؛ بدین معنی که هر ارز تنها یک نرخ ثابت در مواجه با ارزهای دیگر داشت.

پس از خاموش شدن آتش جنگ جهانی دوم، عده ای به فکر ایجاد نظام جدیدی در قیمت گذاری نرخ ارزها افتادند که حاصل آن تولد قانون مشهور برتون وودز (Bretton Woods) بود که بر اساس آن ارزش هر ارز در مقابل دیگری در مقایسه با ارزش یک دلار امریکا یا مقدار یک اونس طلا که مقداری ثابت و توافق شده بود، بدست می آمد.
قانون برتون وودز تا زمانی ادامه داشت که همگی از میزان ارزش ثابت دلار امریکا رضایت داشتند. ولی این رضایت در سال 1971 به پایان رسید و باعث لغو خودبخود این قانون شد. قانون فعلی (یا نظام تعیین ارزش هر ارز بر اساس میزان عرضه و تقاضا برای همان ارز درلحظه) جایگزین آن شد که هم اکنون از این نظام در بازار فارکس برای تعیین ارزش هر ارز در مقابل ارز مشخص دیگر استفاده می گردد.

 

  • تعداد اسلاید : 65 اسلاید
    فرمت فایل:
    پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
    آماده برای :
    ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 428

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما