فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت بهبودی یا نابودی اندیشه های مدیریتی جک ولش


دانلود پاورپوینت    بهبودی یا نابودی اندیشه های مدیریتی جک ولش

 قسمتی از متن......

مطالب عنوان شده در كتابي تحت عنوان بهبودي يا نابودي آورده شده است كه يك فرايند مرحله به مرحله از ابتداي راه با ولش همراه شده و اقدامات او را به ترتيب در 29 فصل، تحت عنوان رازهاي مديريتي به تصوير كشيده است. از آنجا كه اين كتاب كليه نوآوري ها و ابتكارات مديريتي جك ولش را از سال 1981 تا 2001 شامل مي شود، مي توان گفت كاملترين كتابي است كه تا به حال درباره اصول مديريت ولش تدوين شده است.

اسلاتر نويسنده كتاب حاضر كه بارها جلسات متعددي را درباره طرز تفكر و روشهاي خاص مديريتي جك ولش با او داشته معتقد است كه اين كتاب، كاملترين كتابي است كه تا به حال درباره اصول مديريتي ولش نگاشتــــه شده است.

جك ولش كه در اواخر سال 2001 با سمت رياست جنرال الكتريك بازنشسته گرديد ، يكي از پر ارج ترين مديران دهة 1990بود و غالباً او را از موفق ترين مديران عامل در آمريكا و حتي در دنيا مي دانند . جنرال الكتريك يكي از معتبرترين شركتهاي دنيا مي باشد . موفقيت ولش در طول نزديك به 35 سال نه به علت هوش و نوآوري و يا بينش استراتژيك وي ، و نه به علت شيوه رهبري او مي باشد بلكه بيشتر بخاطر رقابت سادة مديريتي او است . ولش آنچه انجام مي داد به بهترين شكل و معمولاً بهتر از رقبايش انجام مي داد . مسير شغلي ولش نشان دهنده اين است كه توانايي او در تمركز بر اصول و سخت كوشي ، يكي از مزاياي قدرتمند رقابتي وي در دنياي تجارت و بازرگاني مي باشد .

 

  • تعداد اسلاید : 39 اسلاید
    فرمت فایل:
    پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
    آماده برای :
    ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 422

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما