قسمتی از متن......
سازمان دهی فرآیندی است که در طی آن تقسیم کار میان افراد و گروه های کاری و هماهنگی میان آن هابه منظور کسب اهداف سازمان صورت می گیرد.
lهنگامی که سازمانی رسمیت می یابد اولین سندی که باید تنظیم شود نمودار سازمانی است:
الف)برای نشان دادن واحد های سازمانی معمولا از کادر مستطیل استفاده می شود.
ب)قوی ترین واحد در بالای نمودار قرار می گیرد و فاصله ی هر واحد از بالاترین واحد بیانگر میزان قدرت و اهمیت آن واحد است.
ج)خطوط رسم شده بین واحدها نمایانگر روابط سازمانی است.
د)چارچوب و اسکلت کلی و اساسی سازمان را باید در نمودار سازمانی پیدا کرد.
تعداد اسلاید : 36 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس
مبلغ واقعی 17,000 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان
برچسب های مهم