فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت پرورش كرم ابريشم


دانلود پاورپوینت  پرورش كرم ابريشم

قسمتی از متن.....

مقدمه

عليرغم چاپ و انتشار کتب متعدد و با ارزش علمي در مورد رشته هاي مختلف نوغانداري و صنعت ابريشم ، لزوم تهيه نشريه آموزشي که بتواند بصورت کاربردي و علمي مورد استفاده علاقمندان واقع شود احساس مي گرديد به همين منظور بر آن شديم تا مجموعه اي به زبان ساده تحت عنوان آموزش نوغانداري تهيه و در اختيار علاقمندان قرار دهيم . نشريه اي که از نظر خوانندگان عزيز مي گذرد مشتمل اطلاعات مورد نياز تفريخ تخم نوغان – کرم ابريشم و بيماريهاي رايج در مورد نوغانداري مي باشد .

•لازم به ذکر است که جهت هماهنگي بيشتر تا مرحله قبل از تغيير رنگ کامل تخم نوغان نور طبيعي ( يا 18 ساعت نور و 6 ساعت تاريکي مورد استفاده قرار گرفته و پس از تغيير رنگ تخم نوغانها 2 روز تاريکي کامل مورد استفاده قرار گيرد و پس از طي مراحل فوق بمنظور در آمدن يکنواخت لاروها از تخم لازم است بمدت 2 الي 4 ساعت تخم ها را در معرض نور قرار داده تا کاملاً تفريخ شود. 

 این فایل در33 اسلاید اماده شده است


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 453

برچسب های مهم

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما