فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت هنر در تمدن اسلامى


دانلود پاورپوینت  هنر در تمدن اسلامى

 

دانلود پاورپوینت هنر در تمدن اسلامى

قسمتی از متن.....

•اقوام و ملل جهان در آشنايى با هنر و بهره ورى از آن تقدّم و تأخّر دارند. •ايرانيانو روميان، سده ها پيش از ظهور اسلام با هنر آشنا شده بودند و هر يك از اين دو قوم، همزمان باظهور اسلام، سنتهاى هنرى چند صد ساله داشتند. •نخستين عربهاى مسلمان، نگاه خود را بر آثار هنرى جهان هنگامى انداختندكه يك دسته از سپاهيان آنان در مشرق، كاخ رها شده پادشاه ساسانى را در تيسفون تصاحب كردو دسته ديگر در بيزانس پيشروى كرد و صحراى سينا را در نورديد و به سال ١٨ق به مصر رسيد وشهر اسكندريه را در اختيار گرفت.

•ويژگى منحصر به فرد اسلام و نيز عاملى كه موجب گسترشجهانى آن شد، آميزشى است كه از عناصر قومى و جهانى در آن حضور یافته است. •اسلام، آغوشخود را به سوى همگان باز كرد و برابرى و برادرى عموم مؤمنان را در پيشگاه خداوند، از هر نژادو ملتى كه بودند، اعلام کرد. •در نتیجه اين روش، ميراث هنر اسلامى عبارت بود از شيوه آميخته صدر مسيحيّت و بيزانسى همراه با بازتابهايى از صورتهاى هنرى یونانی (هلنى) و رومى ومجموعه وسيعى از سنتهاى ايرانى.

 

این فایل در 153 اسلاید اماده شده است


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 494

برچسب های مهم

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما