فروشگاه تخصصی فایل های تحقیقات دانشجویی ،تحقیق دانش آموزی, پاور پوینت دانش آموزی ,پاور پوینت دانشجویی

محل لوگو

دانلود پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت


دانلود پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت

 

دانلود پاورپوینت تحلیل کسب و کار در سطح صنعت

قسمتی از متن....

نیروهای رقیب

رقبای موجود دریک صنعت می توانند با استفاده از تاکتیکهای قیمت ، تنوع محصولات ، تبلیغات و.... با یکدیگر به رقابت بپردازند و این رقابت تحت شرایط زیر می تواند تشدید گردد :

ü رقبای زیاد با مقیاس یکسان ü رشد بطئی صنعت که تلاش برای افزایش سهم بازار را تشدید می کند. ü عدم وجود تمایز درمحصولات که خریداران را درکمند خود نگه می دارد . ü کالا فاسد شدنی است ویا هزینه سربار بالائی دارد که درصورت عدم فروش محصول ، زیان هنگفتی متوجه تولید کنندگان می گردد.

نیروهای رقیب

üافزایش ظرفیت تولید وعدم توازن بین عرضه وتقاضا üبالا بودن هزینه خروج ،که ایجاد تغییردر تولید محصولات را محدود می کند . üوجود رقابت غیر سازنده بین فعالان صنعت وشاخ به شاخ شدن آنان با یکدیگر

درنهایت با افزایش رقابت ، بلوغ صنعت افزایش یافته وقیمتها روبه کاهش خواهد گذاشت وبا کاهش سود این مشکل تشدید می گردد. دراینصورت برای بقاء بنگاهها ناگزیرند روشهای دیگری نظیر ایجاد تمایز درمحصولات ویا انتقال به فعالیت دیگر را پذیرا شوند.

 

این فایل در 23 اسلاید اماده شده است


مبلغ واقعی 17,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 421

برچسب های مهم

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی ودانش اموزی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما